BRACIA MYDLARZE - Musujący Puder do Kąpieli - Oranżeria ( 300 g )
Cena regularna:
42,00 zł
towar niedostępny
Opis
Cała pomarańczarnia tylko dla Ciebie.
Możesz robić tutaj co dusza zapragnie, a wokół będzie unosił się na bąbelkach mocno cytrusowy zapach. Pomyśl tylko: Twoje ciało nabiera jędrności, skóra staje się bardziej nawilżona, olej z pestek winogron łagodzi, a ten ze słodkich migdałów działa jak naturalny emolient. I wszystko to podczas, gdy Ty się kąpiesz w oranżadzie.
Musujące pudry do kąpieli od Braci Mydlarzy to nic innego jak sproszkowane kule do kąpieli. Dzięki temu to Ty decydujesz o intensywności doznań w wannie, wsypując odpowiednio mniej lub więcej pudru. Oranżeria musuje, przepięknie pachnie i czyni skórę przyjemną w dotyku - dzięki dodatkowi olejków oraz mąki z tapioki.
SODA OCZYSZCZONA I KWASEK CYTRYNOWY - Oczyszczają skórę. Sprawiają, że pudry musują!
SKROBIA ZIEMNIACZANA I SKROBIA Z TAPIOKI - Zmiękczają skórę, czyniąc ją jeszcze przyjemniejszą i delikatniejszą w dotyku. Sprawiają, że puder do kąpieli jest puszysty, jak chmurka.
OLEJ ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW - Bogaty w witaminy A, D i E, polecany do skóry wrażliwej, wygładza ją i jest uroczy
OLEJ Z WINOGRON - Chroni skórę przed utratą wody, regeneruje i zmiękcza. Nadaje skórze jedwabiste uczucie, nie pozostawia wrażenia tłustości
Stosowanie:
Wypełnij wannę ciepłą wodą. Wsyp niewielką ilość pudru (ok. 5 łyżek). Kiedy Ty się relaksujesz, musujący puder do kąpieli robi swoje. Daj sobie czas, 20-30 minut. Na koniec spłucz ciało czystą wodą.
Pojemność: 300g (wystarczy na ok. 5 kąpieli)
INCI:
SODIUM BICARBONATE, CITRIC ACID, CORN STARCH, TAPIOCA STARCH, PRUNUS AMYGDALUS DULCIUS OIL, PARFUM*, VITIS VINIFERA SEED OIL
Limonene, Linalool
SKŁAD:
Soda oczyszczona, kwasek cytrynowy, skrobia ziemniaczana, skrobia z tapioki, olej ze słodkich migdałów, olejek eteryczny z białego grejpfruta, kompozycja zapachowa, glinka czerwona
Produkt wykonany ręcznie. Powstaje w niewielkich partiach. Każda może różnić się nieznacznie wyglądem
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.