LUNE TEA - Herbata Inner Peace ( 45 g )
towar niedostępny
Opis
Herbata Inner Peace
Herbata ziołowa Inner Peace (45 g) jest niczym dobry przyjaciel – zbija z Tobą piątkę w tych wszystkich pięknych chwilach, kiedy po prostu odpuszczasz. Połączenie ziół, adaptogenów i grzybów Reishi pozwala odnaleźć wewnętrzny spokój i ukojenie. Oprócz właściwości relaksujących ten bezkofeinowy napar poprawia też naturalną odporność i rozgrzewa ciało od środka.
Magic Match
Poszukiwacze harmonii mogą spać spokojnie. Ziołowa herbata Inner Peace wskazuje drogę ku błogim chwilom zachwytu i obecności – tu i teraz. To napar dla tych, którzy uwielbiają codzienne, drobne rytuały i nie zamieniliby uczucia wewnętrznej równowagi na nic innego.
Super składniki:
Naturalne dobro, czyli starannie dobrane składniki i adaptogeny. Magia i piękno w najczystszej postaci.
Grzyby reishi – czyli boskie grzyby nieśmiertelności, których nie znajdziesz na pierwszym lepszym grzybobraniu. To adaptogen, który dba o uczucie ukojenia, radości i spokoju.
Ashwagandha - roślina stosowana a Ajurwedzie, która łagodzi stres oraz zapewnia wewnętrzny spokój.
Tulsi – inaczej zwana eliksirem życia. Uwielbiamy ją za magiczną umiejętność obniżania w organizmie poziom kortyzolu – hormon stresu.
Miodokrzew – posiada właściwości antybakteryjne.
Cynamon – Jedna z najstarszych przypraw świata. Usprwania pracę układu pokarmowego oraz podnosi naturalną odporność organizmu.
Smak:
Smak pożądanego stanu równowagi to magia sama w sobie. Inner Peace to słodycz naturalnego posmaku miodu z dodatkiem cynamonu oraz świeżości tworzą rozgrzewającą i kojącą kompozycję.
Jak zaparzać
Nabierz jedną łyżeczkę suszu i zalej ją 200 ml gotującej się wody. Daj herbatce nawet do 10 minut sam na sam a następnie przelej napar do ukochanej filiżanki. Jeśli serce słodko podpowiada, abyś do herbaty dodał miód lub słodzik, nie wahaj się ani chwili.
Pojemność: 45 g
Skład:
Grzyby reishi, ashwagandha, tulsi , miodokrzew, cynamon, olejek cynamonowy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.